WAŻNA INFORMACJA DLA KLIENTÓW MOPS

Zmiany w pracy MOPS w związku ze wzrostem zakażeń koronawirusem (COVID-19).

!!! Informujemy, że od 16 marca (poniedziałek) Klienci MOPS będą obsługiwani w Punkcie przy wejściu do budynku oraz pokoju 1A ( na I piętrze) i tam mogą załatwić sprawy. Jednocześnie zachęcamy do komunikacji i załatwiania spraw drogą elektroniczną i prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. !!!

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ozorkowie wprowadza środki profilaktyczne w związku z rozwojem zakażeń koronawirusem (COVID-19).

ZE WZGLĘDU NA BEZPIECZEŃSTWO PAŃSTWA I PRACOWNIKÓW OŚRODKA PROSIMY O OGRANICZENIE WIZYT W JEDNOSTCE WYŁĄCZNIE DO SPRAW, KTÓRE TEGO WYMAGAJĄ.

Prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, platform internetowych lub telefonicznie,  drogą tradycyjną – korespondencja pocztowa.

Adres mailowy: mops-oz@wp.pl

Adres do korespondencji:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Stypułkowskiego 1
95-035 Ozorków,

Dodatkowo informujemy, że wnioski na świadczenia rodzinne, świadczenia wychowawcze oraz fundusz alimentacyjny można składać tak jak do te pory za pomocą:

  • Platformy Usług Elektronicznych ; 
  • Portalu informacyjno-usługowego Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej- Emp@tia (empatia.mrpips.gov.pl); 
  • Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej –ePUAP (http://epuap.gov.pl/); 
  • bankowość elektroniczna. 

PONADTO Z UWAGI NA ABSENCJĘ PRACOWNIKÓW ZWIĄZANĄ Z KONIECZNOŚCIĄ OPIEKI NA DZIEĆMI PO ZAMKNIĘCIU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW BĘDZIE ODBYWAĆ SIĘ W SPOSÓB OGRANICZONY.

Za powyższe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Zachęcamy do bieżącego śledzenia stron internetowych Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego, na których publikowane są aktualne komunikaty wraz z zaleceniami oraz stosowanie się do tych wytycznych.