Informacja

SZANOWNI MIESZKAŃCY


Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.), Burmistrz Miasta Ozorkowa przedłożył Raport o stanie Gminy Miasto Ozorków, obejmujący podsumowanie działalności Burmistrza Miasta Ozorkowa w roku 2024, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, a także uchwał Rady Miejskiej w Ozorkowie i budżetu obywatelskiego.
Rada Miejska w Ozorkowie będzie rozpatrywała powyższy Raport podczas sesji zaplanowanej na dzień 26 czerwca 2025 r., przed podjęciem uchwały w sprawie udzielenia lub nieudzielenia Burmistrzowi absolutorium. W debacie nad Raportem o stanie Gminy Miasto Ozorków, która zostanie przeprowadzona podczas powyższej sesji, mogą zabierać głos mieszkańcy Miasta Ozorkowa. Mieszkaniec chcący zabrać głos w debacie, składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ozorkowie pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Miejskiej zgłoszenia.
Zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ozorkowie należy złożyć najpóźniej w dniu 25 czerwca 2025 r. do godziny 16.00, w pokoju nr 102 Urzędu Miejskiego w Ozorkowie, ul. Wigury 1.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Ozorkowie
Roman Kłopocki

Raport dostępowy na BIP pod adresem:

https://ozorkow.bip.net.pl/kategorie/106-raport-o-stanie-gminy-miasto-ozorkow/artykuly/689-raport-o-stanie-gminy-miasto-ozorkow-2024?lang=PL